Minna no Nihongo - Lesson 1 Grammar
1. は (wa) - Topic Marker- चाही
यो वाक्यको विषय चिन्ह हो।
यो संरचना वाक्यको विषयलाई चिन्हित गर्न प्रयोग गरिन्छ।Subject + は + Predicate
📌 わたし は がくせい です。
→ म चाही विद्यार्थी हुँ।📌 たなかさん は いしゃ です。
→ श्रीमान तानाका चाही डाक्टर हुनुहुन्छ।
यो वाक्यको विषय चिन्ह हो।
यो संरचना वाक्यको विषयलाई चिन्हित गर्न प्रयोग गरिन्छ।
Subject + は + Predicate
📌 わたし は がくせい です。
→ म चाही विद्यार्थी हुँ।
→ म चाही विद्यार्थी हुँ।
📌 たなかさん は いしゃ です。
→ श्रीमान तानाका चाही डाक्टर हुनुहुन्छ।
→ श्रीमान तानाका चाही डाक्टर हुनुहुन्छ।
2. です (desu) - हो
यो वाक्यलाई पुष्टि गर्न प्रयोग गरिन्छ।
यो संरचना वाक्यलाई पुष्टि गर्न प्रयोग गरिन्छ।📌 かれ は にほんじん です。
→ उ चाही जापानी हो।📌 これは ねこ です。
→ यो चाही बिरालो हो।
यो वाक्यलाई पुष्टि गर्न प्रयोग गरिन्छ।
यो संरचना वाक्यलाई पुष्टि गर्न प्रयोग गरिन्छ।
📌 かれ は にほんじん です。
→ उ चाही जापानी हो।
→ उ चाही जापानी हो।
📌 これは ねこ です。
→ यो चाही बिरालो हो।
→ यो चाही बिरालो हो।
3. じゃありません (होइन) - Negative Form of です (Formal)
यो संरचना वाक्यको औपचारिक नकारात्मक रूप हो।
यो संरचना वाक्यलाई औपचारिक नकारात्मक बनाउँछ।Subject + じゃありません (ja arimasen)
📌 わたし は がくせい じゃ ありません。
→ म विद्यार्थी होइन।📌 たなかさん は いしゃ じゃ ありません。
→ श्रीमान तानाका चाही डाक्टर होइन।
यो संरचना वाक्यको औपचारिक नकारात्मक रूप हो।
यो संरचना वाक्यलाई औपचारिक नकारात्मक बनाउँछ।
Subject + じゃありません (ja arimasen)
📌 わたし は がくせい じゃ ありません。
→ म विद्यार्थी होइन।
→ म विद्यार्थी होइन।
📌 たなかさん は いしゃ じゃ ありません。
→ श्रीमान तानाका चाही डाक्टर होइन।
→ श्रीमान तानाका चाही डाक्टर होइन।
4. の (no) - Possessive Marker- को
यो स्वामित्व देखाउन प्रयोग गरिन्छ।
यो संरचना स्वामित्व देखाउन प्रयोग गरिन्छ।Owner + の + Object
📌 わたし の ほん です。
→ मेरो पुस्तक हो।📌 あなた の くるま です。
→ तपाईंको गाडी हो।
यो स्वामित्व देखाउन प्रयोग गरिन्छ।
यो संरचना स्वामित्व देखाउन प्रयोग गरिन्छ।
Owner + の + Object
📌 わたし の ほん です。
→ मेरो पुस्तक हो।
→ मेरो पुस्तक हो।
📌 あなた の くるま です。
→ तपाईंको गाडी हो।
→ तपाईंको गाडी हो।
5. も (mo) - Also, Too - पनि
यो वाक्यमा समान जानकारी थप्न प्रयोग गरिन्छ।
यो संरचना वाक्यमा समान जानकारी थप्न प्रयोग गरिन्छ।Subject + も (mo)
📌 わたし は にほんじん です。
やまださん も にほんじん です。
→ म चाही जापानी हुँ। श्रीमान यामादा पनि जापानी हुनुहुन्छ।📌 あなた も せんせい です か?
→ के तपाईं पनि शिक्षक हुनुहुन्छ?
यो वाक्यमा समान जानकारी थप्न प्रयोग गरिन्छ।
यो संरचना वाक्यमा समान जानकारी थप्न प्रयोग गरिन्छ।
Subject + も (mo)
📌 わたし は にほんじん です。
やまださん も にほんじん です。
→ म चाही जापानी हुँ। श्रीमान यामादा पनि जापानी हुनुहुन्छ।
やまださん も にほんじん です。
→ म चाही जापानी हुँ। श्रीमान यामादा पनि जापानी हुनुहुन्छ।
📌 あなた も せんせい です か?
→ के तपाईं पनि शिक्षक हुनुहुन्छ?
→ के तपाईं पनि शिक्षक हुनुहुन्छ?
0 Comments